Myskvällar med vin är underbara!

Idag har jag bara legat inne och tagit det lugnt (som alla andra dagar med andra ord) :P

Imorrn ska jag ner på stan i linköping och luncha med Jessica. Det ska bli jätte roligt att träffa lite nytt folk :)

Om 2 veckor åker jag till söderhamn. Läängar! Vi har planerat att ha en riktig kärringkväll! haha Dricka vin och snacka skit. Sen kanske fiaxa lite med håret, färga och så :)



Nu ska jag fortsätta titta på Joey och sedan vänner. Man kan aldrig sluta titta på dem programmen! :D

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: schohanna

kul det lät med kärring kväll ;)

vi MÅSTE ses mkt nu när du kommer till söderhamn... Jag ringer dig nu snart eller i helgen :D

Hörs och ses då du kommer.....

<3<3<3

2010-03-19 @ 12:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0