Vårkänslor!

Hej heeeej, välkommen!

Har nyss vågat mitt hår och gjort mig klar för att snart dra ner på stan för att äta lunch!
Hoppas det blir roligt och att jag hittar mig någonting smaksigt att äta :)

Vådret suger! det är 4 plusgrader här, vilket innebär att det rinner vatten överallt. Man måste nästan köpa sig ett par gummistövlar. Jag som tänkte ta på mig mina tygskor :(
Men det är inte bara negativt att det rinner vatten, för våren är på väg!!!!! :D



Jag älskar våren och vad den lockar fram hos alla! Alla blir glada när sommaren närmar sig :)
Jag vet inte om jag vågar köpa mig några fjädrar till påskriset som jag tänkte fixa.. Det var ju så mkt. snack om att det kom från fåglar, som dom plockade när dom levde.. Jag vill inte vara med och gynna djurplågeri..

Ne, nu ska jag kolla lite busstider och sedan ska jag börja klä på mig för bussresan :)


Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Anna N

hurra för vår!!! :-D

2010-03-19 @ 20:22:37
Postat av: sara

Hej vilka fina bilder du har tagit

2010-04-08 @ 15:43:28
URL: http://jjjaghetersaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0