Cykelfärden från helvetet

Idag har jag varit iväg och pratat med en snäll kille som jag ska jobba för, nästa vecka!
Jag ska presentera lite olika viner för affärsmän och även lite privatpersoner som kommer för att ha lite skojj.
Blir lite företag som krogar mm. som kommer för att smaka på de nya vinerna, som än inte finns på systembolaget!

Jag tog min cykel i morse för att åka till Tornby, där jag skulle möta upp killen jag skulle prata med..
Det gick fruktansvärt fort att cykla dit.. Det var inte fören jag skulle ta min cykel (som förresten är grön) och började tampa på som jag upptäckte... Det hade varit nedförsbacke, HELA vägen till Tornby och det tog altså ca. 15 min att åka i den nedförsbacken.. NER altså!! Jag tog i för kung och fosterland... Jag har aldrig i mitt unga liv, haft så problem att cykla.. Det gick inte att åka fortare än 1km/h .............


Jag var på gränsen att gråta.. Jag vill aldrig mera komma tillbaka till tornby. Jag vill flytta utomlands! NEJ jag vill hellre bo i helvetet och låta djävulen bränna mig med eld, dygnet runt.. Hällre än att åka tillbaka till tornby!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte meningen att skratta, men... HAHAHA!! Jag kan inte hålla mig! Tornby står inte direkt högt i kurs!! ;-)

2010-09-24 @ 18:29:03
Postat av: Ida Jonsson

Det var seriöst det värsta jag gjort i mitt liv! Det var så fruktansvärt jobbigt att cykla hem! Tur att jag inte hade ätit någonting.. Jag brände lite fett åtminstone :P

2010-09-24 @ 18:31:59
URL: http://idaelinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0