Sjukhuset... mmm... bra ställe de....

Nu har mina halsmandlar börjat svulla upp igen.. Det var rätt sent. det brukar komma i typ mars. Jag har kronisk halsfluss, men läkarna vill inte göra någonting åt saken. Var och läste på internet där andra skrivit att dom haft samma sak, fått operera bort halsmandlarna.. Jag förstår inte varför dom inte kan göra samma sak för mig..
Jag får ont MINST en gång/år och har haft det så i ca. 5 år..

Jag går till sjukhuset varje gång jag får ont, för jag behöver smärtstillande och ipren m.m hjälper inte.. men dom tar bara ett odlingprov från min hals och på det kan man inte se vad jag har för fel. Det syns bara genom blodprov.. Och självklart lyssnar ingen och gör som dom gjort minst 10 gånger innan och tar ett odligsprov.. Jag får ut antibiotika, men den här gången tänker jag inte gå till sjukhuset för det är inte bra att äta antibiotika hela tiden..

Fatta att det gör ONT och jag bara vill ha bort smärtan.. Kan ingen bara skära ut dom? Jag lovar att jag
snart kommer göra det själv..

Det är ju kul att det har gått så längt att jag inte länge vill gå till sjukhuset för dom vill inte ge mig rätt hjälp!



Så ser jag ut i halsen HELA tiden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad störande att de inte lyssnar och när du haft det så länge också så borde de göra nånting åt det! Men stå på dig så kanske de ger med sig!

2010-09-29 @ 14:07:45
Postat av: Ida Jonsson

Jo, man tycker de, men nu har jag gett upp!

2010-10-06 @ 12:42:12
URL: http://idaelinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0